Lidl sponsorizează Campionatul Mondial de Handbal Masculin, însă în România nu susţine nicio echipă sportivă Business Magazin
Lidl sponsorizează Campionatul Mondial de Handbal Masculin, însă în România nu susţine nicio echipă sportivă Business Magazin
Sigla retailerului francez Lidl a apărut pe echipamentele ambelor echipe care şi-au disputat titlul de Campioana Mondială la Handbal. Finala competiţiei a avut loc duminică, 29 ianuarie, şi a fost jucată de către echipele Franţei şi Danemarcei.
Lidl sponsorizează la nivel global Campionatul Mondial de Handbal Masculin, însă în România, retailerul francez nu susţine niciun sportiv sau echipă.
„În baza unui contract la nivel internaţional, grupul Lidl este sponsor al Campionatului Mondial de Handbal Masculin. La nivel local, Lidl România nu este implicată în sponsorizări în domeniul sportiv”, spun pentru ZF reprezentanţii Lidl.
Lidl nu este singurul caz de companie cu prezenţă la nivel internaţional care susţine sportul prin diferite contracte de colaborare cu echipe sau sportivi la nivel global, dar care în România nu are încheiate astfel de contracte de sponsorizare.
Source: news.google.com